We Recruit Online Marketeers +316 19 63 62 16 info@freshpeople.nl

Display Advertising

Display Advertising is een effectief online marketing instrument om een groot publiek en specifieke doelgroepen te bereiken. Display Advertising wordt gebruikt in de vorm van display advertentiecampagnes om de naamsbekendheid van een merk, product of dienst te vergroten, om nieuwe bezoekers te bereiken en sales of leads te genereren. Het inzichtelijk maken en doormeten van de customer journey maakt het mogelijk om de waarde van alle ‘touch points’ op de weg naar de conversie te bepalen. Van belang is om per fase aparte KPI’s te bepalen en de Display advertenties goed door te meten.

Wat is Display Advertising?

Display Advertising is een online advertentiemethode. Bij Display Advertising wordt gebruik gemaakt van beeldadvertenties en/of video uitingen. Deze online advertenties zijn zichtbaar op websites en sociale netwerken die uw doelgroep bezoekt. Display advertenties worden vertoond op verschillende apparaten die uw doelgroep gebruikt zoals de desktop PC, laptop, tablet en smartphone.

Een groot voordeel van Display Advertising is dat advertentieplatformen steeds meer ‘targeting’ opties aanbieden. Hierdoor heeft de adverteerder steeds meer opties om specifiek gedefinieerde doelgroepen te benaderen.

Aanpak en visie op Display Advertising

Consumenten besteden binnen de customer journey steeds meer tijd aan verschillende media op verschillende apparaten. Het hebben van inzicht in de customer journey is daarom van cruciaal belang om succesvolle Display advertentiecampagnes in te richten. Display advertentiecampagnes dienen voorzien te zijn van een relevante boodschap die op het juiste moment getoond wordt op de beste plek, passend binnen elke fase van de customer journey van uw doelgroep.

Display Advertising in de customer journey

Om blijvend relevantie te bieden aan uw doelgroep en aantrekkelijke uitingen te tonen is het vergaren en benutten van relevante data in toenemende mate belangrijk voor succesvolle advertentiecampagnes. Aan de hand van het online maturity model helpen wij u te bepalen welke doelen het beste passen bij uw organisatie. Display advertentiecampagnes worden zodoende doelgericht uitgevoerd en tonen advertenties met een relevante boodschap voor uw doelgroep op het juiste moment.